نرم افزار رستورانی ابرانو

راهکار ابرانو
برای صنف رستوران و کافی شاپ

راهکار ابرانو
برای صنف رستوران و کافی شاپ

راهکار ابرانو برای صنف رستوران

امروزه باتوجه‌به افزایش روزافزون هزینه‌ها و نیاز هر چه بیشتر به مدیریت مالی در تمامی مشاغل، وجود یک نرم‌افزار حسابداری کاملاً منطبق با شرایط هر صنف بیش ازپیش به چشم می‌خورد. در صنف رستوران به طور خاص به دلیل آنکه با حجم زیادی از انواع مواد غذایی و مصرفی روبرو هستیم نیازمند است که تمامی هزینه‌ها از کوچک‌ترین و کمترین تا بزرگ‌ترین و بالاترین آنها به طور دقیق مدیریت شود تا از هرگونه ضرر و زیان مجموعه از نظر مالی و همچنین از نظر هدررفت مواد اولیه جلوگیری شود.

به‌طورکلی تحلیل رفتار و سلیقه مشتریان و مدیریت مواد مصرفی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر رستورانی است. چه در مقیاس کوچک مانند یک رستوران محلی و چه در مقیاس‌های بزرگ‌تر همچون رستوران‌های زنجیره‌ای، تحلیل رفتار و سلیقهٔ مشتریان و مدیریت مواد مصرفی، در مدیریت رستوران پر اهمیت است.

شما با پیاده‌سازی نرم‌افزارتخصصی رستوران ابرانو می‌توانید به‌راحتی را مدیریت نمایید.

مهم‌ترین و ضروری‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت رستوران​

app 2

مدیریت رزرواسیون

app 2

مدیریت پیک و بیرون بر و آشپزخانه

app 2

مدیریت موجودی انبار و آشپزخانه

app 2

جلوگیری از کمبود کالا و ایجاد اختلال در پروسه‌ی تولید

app 2

سفارش گیری سیار گارسون با موبایل و تبلت

app 2

بهای تمام شده محصولات تولید شده

app 2

دستورالعمل یا فرمول تهیه‌ی هر محصول

app 2

ثبت سرویس و Delivery

app 2

گزارش فروش هر صندوق

app 2

ثبت سفارش با کیوسک توسط مشتری

app 2

دسته‌بندی‌های مختلفی برای منوهای غذایی

app 2

ایجاد اشتراک برای مشتریان

فعال بودن صندوق فروش حتی در زمان قطعی اینترنت و برق

به طور کلی استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت فروش به‌جای روش‌های سنتی باعث افزایش سرعت فروش و راحتی بیشتر برای کارکنان مجموعه می‌باشد.

نرم افزار رستورانی

رستوران‌هابه طور معمول در ساعاتی از روز مشتری بیشتری دارند و ممکن است در برخی روزها و برخی ساعات تعداد سفارش‌ها و فیش‌های ثبتی برای داخل مجموعه و سفارش‌های بیرون بر بسیار زیاد باشد، بنابراین لازم است نرم‌افزار مدیریت رستوران، علاوه بر محاسبه دقیق و لحظه‌ای مواد مصرفی مثل مواد غذایی یا مواردی مانند ظروف غذایی و گزارش‌های جامعی در خصوص میزان استفاده هر گونه مواد مصرفیبه‌صورت تفکیکی در روز و هفته و ماه، ارائه کند، دسترسی به این اطلاعات، تصمیم‌گیری در خصوص تهیه و تأمین میزان مواد مصرفی موردنیاز در زمان‌بندی‌های مختلف را تهیه  و تأمین ممکن و ساده می‌سازد، در نتیجه باعث تأمین به‌موقع و سریع تقاضای مشتریان در زمان سفارش‌گیری و در نتیجه افزایش سودآوری رستوران خواهد شد.

مورد مهم دیگری که صنف رستوران‌داران با آن مواجه هستند موضوع مالیات است. مالیات می‌بایست به‌درستی در تمامی فیش‌های سفارش رستوران اعمال شود تا مشکلی برای مجموعه به هنگام پرداخت مالیات‌های سالیانه ایجاد نگردد. از طرفی باتوجه‌به لحاظ‌شدن مالیات کارت‌خوان برای تمامی رستوران‌ها، لازم است کارت‌خوان به نرم‌افزار مالی متصل باشد تا گزارش‌های مالی دقت بیشتری داشته باشند. در نتیجه هنگام انتخاب نرم‌افزار مناسب خود این نکته حائز اهمیت را حتماً موردتوجه ویژه قرار دهید.

مزایا و برتری‌های نرم‌افزار رستورانی ابرانو

advantage resturant2

مورد مهم دیگری که صنف رستوران‌داران با آن مواجه هستند موضوع مالیات است. این مسئله می‌بایست به‌درستی در تمامی فیش‌های سفارش ثبت گردد تا مشکلی برای مجموعه به هنگام پرداخت مالیات‌های سالیانه ایجاد نگردد. از طرفی با‌توجه ‌به لحاظ‌شدن مالیات کارت‌خوان برای تمامی رستوران‌ها، لازم است کارت‌خوان به نرم‌افزار مالی متصل باشد تا گزارش‌های مالی دقت بیشتری داشته باشند. در نتیجه هنگام انتخاب نرم‌افزار مناسب خود این نکته حائز اهمیت را حتماً موردتوجه ویژه قرار دهید. از آنجایی که امروزه ارتباط با سامانه مودیان نیز بطور یکپارچه به بخش حسابداری تمام صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی اضافه شده است نیازمند است که نرم افزاری که انتخاب میکنید قابلیت اتصال به حافظه مالیاتی این سامانه را نیز دارا باشد تا از طریق این سامانه اقدام به ثبت، صدور و استعلام صورتحساب الکترونیکی نمایید.

مشاوره رایگان

تماس با ما

راه‌های ارتباطی با ما